NARTY BLIZZARD FIREBIRD SRC MR B + WC PL 165
Narty Blizzard Firebird SRC Master Racing B + WC plate, wiązanie: flat/płyta
Slalomki Blizzard FIREBIRD SRC z drewnianym rdzeniem z zawodniczej serii Blizzard Race są odpowiednie dla doświadczonych narciarzy, z przeznaczeniem na przygotowane stoki. Narty z serii Blizzard Race oferują zawodniczą konstrukcję dla uzyskania maksymalnej wydajności dla najlepszych narciarzy. W tej wersji zastosowano jeszcze bardziej przyjazną konstrukcje która ułatwia jazdę. Na nartach Blizzard SRC pokonasz każdego przeciwnika kiedykolwiek zechcesz. Mają ciaśniejszy promień skrętu i szersze wymiary, dzięki czemu świetnie się nadają do carvingu.
Parametry produktu:
-
Dostępne długości: 155, 160, 165, 170 cm
-
Taliowanie: 121-68-105 mm (165 cm)
-
Promień skrętu: 11, 12, 12.5, 13.5 m
-
Wiązania: Marker WC Piston Plate
-
Konstrukcja: Sandwitch Compound Sidewall;
-
Wood, Titanium, Racing Construction, C-Spine, C-Armor
Zastosowane technologie:
-
C-SPINE TECHNOLOGY – dwie dwukierunkowe warstwy z włókna węglowego, które biegną od dzioba do tyłu narty i są umieszczone między środkowymi laminatami rdzenia, daje to: maksymalne odbicie, maksymalna transmisja energii, maksymalna odpowiedź od krawędzi do krawędzi.
-
C-ARMOR TECHNOLOGY – warstwa dwukierunkowego włókna węglowego od krawędzi do krawędzi jest umieszczona pośrodku narty pod płytą co daje: maksymalna stabilność, maksymalna przyczepność krawędzi, maksymalna moc.
-
SIDEWALL – wbudowany w konstrukcję narty zapewnia: zwiększony przekaz energii narciarza na krawędź, stały docisk wzdłuż całej narty, większą stabilność całej struktury, daje nienaganną kontrolę nad zachowaniem narty, maksymalną wydajność carvingu.
-
DURA-TECH – każdy, nawet najmniejszy szczegół został opracowany tak, by zwiększyć wytrzymałość narty, aluminiowe protektory dziobów, wierzchnia powłoka 20% grubsza od standardów przemysłowych, zapobiega powstawaniu obić i otarć. Krótsza szyna IQ, by uniknąć kontaktu z krawędzią, maksymalny kąt górnej krawędzi zapobiega otarciom.
-
FULL CAMBER – profil full camber gwarantuje idealną dystrybucję nacisku od dziobów po piętki, zwiększając trzymanie krawędzi podczas skrętu.