NARTY STOCKLI LASER WRT PRO MO EDI., WRT12 GW,
Polityka prywatności
Dostawa
Wymiany i zwroty
Narty STOCKLI LASER WRT PRO MO EDITION
Narty STOCKLI LASER WRT PRO MO EDITION - maksymalna wydajność i dynamika na stoku! Odkryj narty Laser WRT Pro, które oferują jeszcze większą wydajność i dynamiczną moc, idealne dla pasjonatów narciarstwa. Z identyczną podstawową naturą jak STOCKLI LASER WRT PRO MO EDITION, nowy model imponuje dodatkowymi funkcjami przeniesionymi bezpośrednio z wyścigów narciarskich, co czyni je niezastąpionym wyborem dla każdego narciarza. Dzięki wierzchniej warstwie z jeszcze większą ilością włókna węglowego oraz specjalnej zakrzywionej strukturze Vario, narty te przekształcają się w prawdziwą rakietę, która zapewnia sztywniejsze, wyścigowe ścianki boczne. To oznacza jeszcze bardziej bezpośrednie przenoszenie mocy, co przekłada się na lepszą kontrolę i osiągi na stoku. Niepowtarzalny design nart STOCKLI LASER WRT PRO MO EDITION dopełnia ich wyjątkowe właściwości, a dzięki temu pakietowi mocy, masz szansę nie tylko na poprawę swoich osobistych rekordów, ale także na ich osiągnięcie. Wybierz narty STOCKLI LASER WRT PRO MO EDITION i przygotuj się na nowe wyzwania na stoku!
ASORTYMENT DOSTĘPNY NA NASZYM MAGAZYNIE!
ZAKUP NART ORAZ POMOC W DOBORZE ODPOWIEDNICH WIĄZAŃ I PŁYTY MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM: 884-046-884, 733-808-808
Parametry produktu:
Kod produktu: 41013326
Kolor: Zielony
Rdzeń/materiały: Wood Core, Beech, Poplar
Materiał narciarski inny: Titanal
Wzmocnienie materiału: Solid Metal Edge, Titec PRO
Użytkownik docelowy: Zaawansowany, ekspert
Rozmiary/taliowanie/promień skrętu:
158 cm: 119/67/101; 12.3m;
166 cm: 119/67/101; 13.7m;
172 cm: 119/67/101; 14.8m;
178cm: 119/67/101; 16m;
Wiązanie + płyta
WRT 12 GW / WRT D20
Technologie:
VRT (VARIO RACING TECHNOLOGY) - Podobnie jak rdzeń, górna warstwa Titanal ma również profil grubości. Warstwa Titanal jest cieńsza na czubku i ogonie narty, co daje nam lepszą kontrolę i precyzję narty, bezpośrednią inicjację skrętu.
SST (SANDWICH SIDEWALL TECHNOLOGY) - Narty są budowane warstwa po warstwie, z każdą warstwą sklejoną pod ciśnieniem – sprawdzony proces produkcji w konstrukcji nart. SST daje narcie optymalny transfer energii, zwiększa wytrzymałość konstrukcji oraz zwiększa precyzję.
SOC (SIZE OPTIMIZED CONSTRUCTION) - Konstrukcja zoptymalizowana pod względem rozmiaru. Modele FIS są precyzyjnie dostosowane do indywidualnych wymagań fizycznych i warunków jazdy, zarówno pod kątem formy jak i konstrukcji. Korzyści jakie to niesie za sobą to idealne dopasowanie do poziomu narciarstwa sportowca, oraz zgodność z zasadami FIS
SME (SOLID METAL EDGE) - Stoeckli zaczął wprowadzać szersze krawędzie we wszystkich swoich modelach narciarskich. To nie tylko przedłuża żywotność nart, ale także wypłaca dywidendę za usługi wynajmu nart, gdzie materiał podlega szczególnie surowej eksploatacji. Ponadto wyjątkowo wytrzymałe materiały i przemyślana konstrukcja chronią powierzchnię nart przed zarysowaniami i uszkodzeniami. SME wydłuża żywotność użytkowania nart.
FEC (FULL EDGE CONTACT) - Narta jest szersza na końcu (a dla grupy GS także na ogonie). Dzięki temu uzyskujemy znacznie łatwiejsze i szybsze inicjowanie skrętu oraz zwiększoną przyczepność na zakrętach dzięki dłuższej długości kontaktu z krawędzią.
TSS (3.0 TOP SHEET STRUCTURE) - Nowe powierzchnie w modelach Laser. Łączą trzy różne tekstury, narty zyskują niepowtarzalny, elegancki i atletyczny wygląd. Każda narta jest niepowtarzalna i wyjątkowa. TTS zwiększona ochrona (rysy są mniej widoczne) i niepowtarzalny wygląd przyciągający wzrok.
TITEC PRO - Na powierzchnię Titanal nałożona jest dodatkowa warstwa ochronna z lekko podwyższoną strukturą. Chroni to narty lepiej przed zarysowaniami na powierzchni i nadaje im wyjątkowy charakter.
RBA - Ten ślizg charakteryzuje się wyższą zawartością sadzy w porównaniu do tradycyjnego ślizgu. Prowadzi to do jeszcze lepszych właściwości ślizgowych. Wyższa zawartość sadzy sprawia, że ślizg jest niezwykle odporny na ścieranie i powoduje, że mniej kurzu i innych cząstek zawartych w śniegu wnika w powierzchnię, co zmniejsza efekt hamowania.