- -30%
- Nowy
- -30%
Serwis Klienta
Our Contacts:
Mon-Fri: 10:00 am - 7:00 pm
Sat: 10:00 am - 4:00 pm
+48 733 808 808
+48 884 046 884
Wyścigowa 46, 53-012 Wrocław, Polska
Wysyłka:
Bezpłatna dostawa obejmuje wszystkie zamówienia na kwalifikujące się produkty o wartości co najmniej 500 zł w dowolnej kategorii produktów.
Płatność:
Karty kredytowe, PayU, BLIK.
Zwroty:
Każdy zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
NARTY VOLKL RACETIGER SL, RMOTION2 12 GW
Narty VOLKL RACETIGER SL, RMOTION2 12 GW
Wybitne technicznie narty slalomowe VOLKL RACETIGER SL. Nowoczesne, sztywne, doskonale reagujące narty do jazdy krótkim skrętem. Wiązania kompatybilne z modelami butów wyposażonymi w system Grip Walk. Z VOLKL RACETIGER SL nie ma takiej trasy, której nie przejedziesz. Te high-end'owe narty slalomowe wyposażone zostały w Tip Rocker oraz wielowarstwowy rdzeń Speedwall Multi Layer Woodcore utworzony z wyjątkowo twardego drewna, zabudowanego ścianką boczną – Sidewall - co gwarantuje jazdę jak po szynach! 68 mm w talii narty, wiązania z systemem rMotion2 obsługujące GripWalk, oraz tłumik drgań UVO sprawią, że narta VOLKL RACETIGER SL będzie Twoją przepustką do świata dużych prędkości i zawrotnej kontroli! Za dodatkową moc przy wejściu i wyjściu ze skrętu odpowiada specjalnie zaprojektowana siatka 3D Glass w strategicznych płaszczyznach dopasowana do narty
Parametry produktu:
Kod produktu: 120031
Wiązanie: rMotion 12 GW
Konstrukcja: Speedwall Multilayer Woodcore
Rozmiary/taliowanie/promień skrętu/waga narty:
150cm: 127/68/103; 10,2m
155cm: 127/68/103; 11m
160cm: 127/68/103; 11,8m
165cm: 127/68/103; 12,6m
170cm: 127/68/103; 13,4m
Technologie:
SPEEDWALL MULTILAYER WOODCORE - Ze względu na większe obciążenia, speedwall wspierany jest ”wewnętrznym sidewallem”, wykonanym z twardszego drewna. Dzięki temu, odciążoną, środkową część rdzenia można było wykonać z lżejszego drewna, zmniejszając tym samym wagę narty.
SPEEDWALL - Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko. Nowością jest technologia Speedwall - po raz pierwszy boki nart wykonane zostały z tworzywa, z którego robi się ślizgi. Po ich posmarowaniu zwiększa się prędkość przy ostrej jeździe na krawędziach. Narty Racetiger Speedwall wyposażono w nowe wiązania rMotion z płytą. Szata graficzna - identyczna z grafiką z Pucharu Świata - nałożona bezpośrednio na górną powierzchnię narty, wykonaną z titanalu.
UVO 3D - Tłumik drgań montowany na narcie - UVO 3D - Ultimate Vibration Object ze zdolnością do lepszej transmisji sił sterujących i selektywnego tłumienia drgań. Narty które lubią agresywny styl jazdy, wymagają zdecydowania i techniki. Ich największe atuty to doskonałe trzymanie na krawędziach i stabilność - jadą jak po szynach i nic nie jest w stanie wytrącić ich z zadanego toru jazdy, szybkie przy przejściu z krawędzi na krawędź.
POZIOME TŁUMIENIE - zwiększenie docisku dzioba narty oraz szybsza i bardziej precyzyjna jazda
3D GLASS - Warstwa laminatu z włókna szklanego zawarta w rdzeniu ułożona jest w formie trójwymiarowej ramy. Dzięki temu rozwiązaniu parametry nart ulegają poprawie, zwiększa się ich sztywność poprzeczna i wzdłużna. W ten sposób osiągnięto jeszcze lepszy transfer energii i trzymanie krawędzi.
POWERED BY TITANIUM - Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
FULL SIDEWALL - Bezpośredni i silny przekaz mocy na pełnej długości.
P-TEX 4504 - Spiekany, wysoce molekularny polietylenowy ślizg o bardzo wysokiej gęstości. Oprócz doskonałej odporności na ścieranie i doskonałej absorpcji wosku nowy P-Tex 4504 jest bardzo szybki i wykorzystywany wyłącznie w najwyższej linii nart performance oraz race marki Volkl . Materiał został uaktualniony ze specjalnymi dodatkami, aby uczynić go termicznie oraz elektro-przewodzącym by dowieść swoich walorów jako ślizg o najwyższych właściwościach poślizgu i maksymalnej prędkości w wyścigach.