NARTY VOLKL DEACON 76 MASTER, XCOMP16, 176
Narty VÖLKL DEACON 76 MASTER
Narty VOLKL DEACON 76 MASTER to nowa narta w grupie Deacon. Same narty są takie same jak w modelu DEACON 76 (3D.GLASS, SPEEDWALL MULTILAYER, EXTENDED TIP&TAIL ROCKER, ślizg P-TEX 4504, TITANAL, SIDEWALL, tłumik UVO 3D). Ale do tych nart VÖLKL zamontował już fabrycznie zawodniczą płytę MARKER WORLD CUP, do której dokręcamy topowe, zawodnicze wiązania MARKER RACE XComp. Druga różnica to sportowy tunning krawędzi. Wersja CODE L PRO ma fabryczne wykończenie krawędzi, takie jak w zawodniczych nartach VÖLKL - podniesienie 0,8° od spodu i 87,6° kąt boczny. Zawodnicza płyta bardziej dosztywnia narty w strefie środkowej. Dociśnięcie krawędzi wymaga użycia większej siły, ale jak już to zrobimy odwdzięczy się nam niesamowitą mocą. Sportowy tunnig kątów powoduje, że narty szybciej i przy mniejszym wychyleniu wchodzą na krawędź. DEACON 74 to narta stworzona do dynamicznych, ostrych i szybkich skrętów. Podobnie jak w nartach sportowych wrzucono też technologię Tailored Caron Tip dla dodatkowej dynamiki wejścia i wyjścia ze skrętu oraz 3D.Glass, Full Titanal, Full Sidewall.
Na tych nartach poczujesz się jak PROs!
Parametry produktu:
Numer katalogowy: 121131
Dostępne długości/promień skrętu: 173 cm (15.4 m), 178 cm (16.4 m)
Taliowanie: 124/76/104
Rdzeń narty: Speed Multi Layer Woodcore
Poziom: zaawansowany, ekspert
Typ: Piste/Allmountain
Wiązanie: Marker XComp 16 GripWalk
Technologie:
UVO 3D - To pierwszy niezależnie poruszający się tłumik drgań, który stosuje najnowocześniejszą technologię tłumienia drgań, aby zminimalizować drganie dziobów nart. Nierówności terenu nieuchronnie generują wibracje nart. To znacznie zakłóca płynność jazdy i utrudnia utrzymanie krawędzi. Rewolucyjna technologia UVO przeciwdziała temu zjawisku poprzez skuteczne tłumienie wibracji pionowych, poziomych, a także wzdłużnych.
3D GLASS – W porównaniu z klasycznymi konstrukcjami z włókna szklanego, trójwymiarowe i wielokrotnie składane warstwy włókna na początku i końcu narty zapewniają większą przyczepność krawędzi i lepsze prowadzenie w zakrętach.
SPEED MULTI LAYER WOODCORE – W SPEEDWALL MULTILAYER WOODCORE boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet:
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną.
Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu.
Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.
POWERED BY TITANIUM - TYTANAL sprawia, że jazda jest zwinna i dynamiczna. Szczególnie fani twardego, szybkiego i agresywnego stylu jazdy skorzystają z zalet tej konstrukcji.
FULL SIDEWALL - Bezpośredni i silny przekaz mocy z pełnej długości sidewalla.
BASE P-TEX 4504 - To spiekana baza wysokiej jakości o wysokiej masie cząsteczkowej. Charakteryzuje się imponującą trwałością i właściwościami ślizgowymi. W VÖLKL używamy go we wszystkich naszych premium modelach all-mountain i wyścigowych.
RACE FINISH - Dla lepszej przyczepności w szybkich i ciasnych zakrętach, nasze narty do Pucharu Świata są wyposażone w specjalne wykończenie. Podczas gdy modele SL mają 0,7 ° na podstawie i 87,6 ° z boku, modele GLS są wyposażone w podstawę 0,8 ° i 87,6 ° z boku.